رنگرزی نخ فرش و تابلوفرش

رنگرزی نخ فرش و تابلوفرش

رنگرزی نخ در تبریز

رنگرزی نخ و پشم اولیه فرش یکی از حساس ترین مراحل تولید هر فرش و تابلوفرشی میباشد و کوچکترین سهل انگاری یا بی دقتی موجب پدید آمدن رنگهای ناموزون و بی کیفیتی در فرش یا تابلوفرش میشود.
لذا با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع شرکت افرافرش با بهره مندی از باتجربه ترین رنگرزهای شهر سردرود و استفاده از با کیفیت ترین رنگ های پودری در رنگرزی نخ فرش و تابلوفرش اهتمام ویژه ای را در این زمینه بکار میبرد تا با تطبیق حداکثری نخ های رنگرزی شده با کارت پرینت رنگی مدل تابلوفرش رضایت خریدار محترم را جلب نماید.برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید برروی لینک قرمز رنگ موجود کلیک نموده تا از سیر تا پیاز رنگرزی فرش و تابلوفرش دستبافت در کارگاه افرافرش آگاه شوید.
رنگرزی نخ فرش و تابلوفرش
رنگرزی نخ فرش وتابلوفرش دستبافت تبریز
شرکت افرافرش در سالهای متمادی فعالیت در عرصه تولید فرش وتابلوفرش دستبافت،تجربیات بسیار ارزشمندی در زمینه رنگرزی نخ فرش وتابلوفرش دستبافت بدست آورده است و هم اکنون رنگرزی بابیشترین تطابق با پرینت رنگی مدل فرش یا تابلوفرش یکی از خدمات برتر این شرکت در عرصه تولید نخ و نقشه کامپیوتری محسوب میشود.شما عزیزان نیز میتوانید رنگرزی طرح و مدل دلخواه خود را با خیال راحت به شرکت افرافرش بسپارید.
جهت کسب مشاوره و ثبت سفارش میتوانید روی دکمه زیر کلیک نمایید

 

تماس با ما

3 thoughts on “رنگرزی نخ فرش و تابلوفرش

  1. erotik says:

    Awesome blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine. Please let me know where you got your theme. With thanks Gloriane Banky Drobman

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *