بهترین و مطمئن ترین شرکت نخ و نقشه تبریز کدام است؟

بهترین و مطمئن ترین شرکت نخ و نقشه تبریز کدام است؟
بهترین و مطمئن ترین شرکت نخ و نقشه تبریز کدام است؟
معتبرین شرکت نخ و نقشه تابلوفرش دستبافت

 بهترین و مطمئن ترین شرکت نخ و نقشه تبریز کدام است ؟

با توجه به افزایش روز افزون شرکت های نخ و نقشه تابلوفرش و فرش در شهر تبریز و شهرهای اطراف،پیدا کردن شرکت معتبر تولید کننده نخ و نقشه با کیفیت،تبدیل به یکی از اساسی ترین مشکلات بافندگان و علاقه مندان به فرش و تابلوفرش تبریز شده است.به همین منظور در این مقاله سعی داریم در چند نکته خلاصه ،ویژگی های شرکت معتبر و مطمئن برای خرید نخ و نقشه را برای شما عزیزان توضیح بدهیم.

و اما بهترین و مطمئن ترین شرکت نخ و نقشه تبریز کدام است ؟ در ادامه مواردی که در داشتن یک خرید مطمئن برای علاقه مندان به تابلوفرش خیلی حائز اهمیت هست را توضیح خواهیم داد.شرکت افرافرش تبریز با قرار گیری در سردرود،پایتخت تابلوفرش دستبافت جهان یکی از برترین شرکت های تولیدی نخ و نقشه این شهر محسوب میشود. این شرکت با دارا بودن دو کارگاه رنگرزی در مرکز شهر سردرود و 4 نفر استاد رنگرز باسابقه ، باکیفیت ترین محصولات نخ و نقشه تبریز و  سردرود را تولید میکند . که رضایت اکثریت مشتریان و نمونه تابلوفرش های بافته شده با نخ و نقشه این شرکت از کیفیت بالای محصولات این شرکت پرده برمیدارد.

کیفیت و متریال استفاده شده در نخ طرح ها

اولین و شاید اصلی ترین دغدغه بافندگان تابلوفرش استفاده از نخ مرینوس با کیفیت و طیف هایی با رنگهای شاد و زنده میباشد.شرکت افرافرش تبریز برای تولید محصولات نخ و نقشه خود از نخ نمره 17 شرکت پردیس استفاده میکند ،که در نوع خود از بهترین نخ های بازار بود که خاصیت رنگ پذیری بالا و پرز دهی کمتر نسبت به نخهای مشابه دارد.همچنین برای کارهای سفارشی و کارهای خاص نیز با صلاح دید مشتری گاها از نخ نمره 20 که لطافت و نازکی بیشتری نسبت به نمره 17 دارد،نیز استفاده میشود.

بهترین و مطمئن ترین شرکت نخ و نقشه تبریز کدام است
معتبرترین شرکت نخ و نقشه تبریز

رنگرزی اصولی و صحیح

مورد دیگری در کیفیت نهایی تابلوفرش و فرش دستبافت بسیار تاثیرگذار است ، نوع رنگرزی نخ ها میباشد.در شرکت افرافرش رنگرزی تابلوفرش بصورت یک کار هنری با صرف وقت و دقت فراوانی انجام میشود.نخ های مرینوس کاملا در آب جوشانده میشوند تا رنگهای شیمیایی به عمق بافت نخ ها نفوذ کرده و رنگها شاد و زنده از رنگرزی دربیایند.همچنین پس از اتمام رنگرزی و توپک کردن نخها از لحاظ وزن رنگ کاملا تست شده و همواره 20 درصد از وزن رنگ محاسبه شده برای طرح ها ،نخ مرینوس بیشتری گذاشته میشود تا احتمال ناقص اومدن نخ مرینوس به صفر برسد.

بهترین و مطمئن ترین شرکت نخ و نقشه تبریز کدام است ؟
معتبرترین شرکت نخ و نقشه تابلوفرش تبریز

پشتیبانی و تعهد در خدمت

موردی دیگری در خرید بسته نخ و نقشه خیلی حائز اهمیت است،صداقت فروشنده در توضیح جزئیات مجصول و همچنین آماده سازی به موقع سفارش میباشد.شرکت نخ و نقشه افرافرش تبریز با در اختیار داشتن 4 رنگرز باسابقه و به نام شهر سردرود ،کلیه سفارشات را طی یک هفته تا 10 روز کاری آماده و برای مشتری ارسال میکند.همچنین این شرکت در قبال تمام محصولات تولید شده به خریدار متعهد میشود که تا اتمام بافت در کنار بافنده بوده و بصورت آنلاین همه روزه از مشتریان خود پشتیانی کرده و به تمامی سوالات آنها با دقت و حوصله پاسخ داده میشود.

 

با در نظر گرفتن این موارد و همچنین خرید از شرکت معتبر که دارای سایت و شبکه های اجتماعی بوده و نماد اعتماد الکترونیکی را نیز دارا باشد ، میتوان لذت بافت یک طرح زیبا با رنگهای شاد و زنده را درکنار زندگی روزمره تجربه کنیم.شرکت افرافرش که از سال 98 بصورت گسترده فعالیت خود را در شهر سردرود آغاز کرده است،امروزه بعنوان یکی از قطب های اصلی تولید نخ و نقشه با کیفیت در این شهر شناخته میشود.و با افزایش روزافزون کیفیت محصولات خود درصدد ایجاد شغل و سرگرمی برای تمامی علاقه مندان به قالیبافی و کار درمنزل از اقصی نقاط ایران میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *